Vad tiden går fort....

Ja tiden går så himla fort, har nu varit här i snart 3 veckor och nu börjar man komma in i rutinerna:) Har sista veckan varit lite trött så här efter omställning med nya kompisar och att stå inne under nätterna<3 Jag ska inte klaga för jag sover som en ....  och de e helt underbart att kunna koppla av o veta att när lampan e släckt så e de natt. Och som vanligt vaknar jag av att halmen har trasslat in sig i hela min fina pannlugg:)
Ja nu e de ett tag sen jag va här inne o skrev men jag har inte haft ork för de händer så mycke om dagarna så när kvällen kommer e jag helt slut<3

För att återgå till den 6 september så kom de en liten b-ponny hit för att hålla mig sällskap Laika skulle till Örs o hoppa Pay & Ride och då måste Lillis följa med för annars går hon inte in i transporten ( sicken mes) men jag fick en kompis i hagen brevid o de va väl ok.
På måndagen 7 sept fick jag ta ett litet pass på banan skötte mig nog ganska bra.
8 september va de dax för miljöträning då fick Sussie för sig att vi skulle ta en middastur,så de va bara att hänga med. Fick träffa lite fler hästar runt om på bygden och se lite nya vägar helt ok men jag kunde väl lika bra fått gå me dom andra o käkat istället :D Har hört att de e dax för en ny promenad med Sussie nån dag nu i veckan (tror hon jag e nån jäkla hund el)
Sen ett par dar att bara slappa <33
Fredagen fick jag springa lite på volt i lina (jag va tvungen att busa lite lossades att de va läskigt i skogen så jag drog iväg o bralla lite , men sen skötte jag mig bra(tycker jag iallafall)Ja o idag kom ju Niclas hit igen o han ska alltid tetas me mig fast de e ganska kul:)
Lördagen red Lina ut med mig, en ny runda som jag inte har gått innan ganska spännande för de dyker ju upp hästar precis överallt
Sen på söndagen 13 sept åkte vi ut på morgonen som vanligt och de e gott att få komma ut tidigt men sen helt som de e på em får Lina för sig att hon och Niclas ska rida dvs Niclas red Laika så de blev ett litet pass på banan men vi skritta nästan bara för vi va ju tvungna att titta på Niclas och Laika men de blev lite trav iallafall så jag har faktiskt jobbat lite=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0