Rock & lackskor :)

Ja då va de ett par dar sedan sist .......
I fredags så fick jag en slappdag igen (dom tycker tydligen att jag behöver det)men det var vilodag för alla hästar idag:)
Lördagen började med tidig frukost (inte mig emot, för tuppen väcker mig vid 6-tiden så när man ändå e uppe så kan man ju lika bra ha frukost)
Sen ut i hagen redan kl 7 (för alla i huset skulle iväg tidigt) men de va ju gott väder så inte helt fel att komma ut.
Samma sak på söndagen upp i ottan o ut tidigt men lika fint väder så de gjorde inget de heller:)

Nog för att jag e liten (alltså inte lika stor som dom andra) men jag är faktiskt ingen hund, men Sussie släpa ut mig på en runda i snöre frarmåt kvällen. Jaja inte helt fel igentligen men jag fattar inte riktigt varför??

Måndag kväll fick jag komma ut på en kvällsrunda m Lina de e alltid kul när vi rider ut för de e så mycke att titta på nu träffa jag en massa nya hästar för vi red en annan väg ... och de va första ggn vi var ute när de börja bli mörkt, men de va väl inget att oroa sig för ......

Sen för att återgå till idag....
JAG HAR BLIVIT STOR
Ja,jag har fått ha täcke för första ggn de va lite konstigt efter en stund i hagen för jag tänkte rulla mig men kunde liksom inte komma till rätta för de tog emot framtill hm.... så jag börja bita o dra i täcket vid bogen men upptäckte att de hjälpte inte för täcket blev kvar , så skit samma tänkte jag o börja äta istället..


Ja sen fatta jag varför jag skulle ha denna rock på mig det börja regna o de va ganska skönt att va varm innanför :)
Sen blev jag o den gamle intagen redan vid halv två :( fatta inte varför för då va de fint väder....



Men nu vet jag för jag skulle få skor så nu har jag oxå blivit stor i rock & lackskor =)

Fick gå ut på asfalten och prova en bit o de va helt ok... men nu e jag i hagen igen för jag ska vänja mig med skorna, men de blir nog en liten promenad imorgon om jag har tur....

Ha en bra em så hörs vi en annan dag
<3 Esset


Kommentarer
Postat av: Helen Johansson

Jättefin både i täcke och skor!! Grabben börjar bli vuxen!

Kram Helen

2009-09-22 @ 19:01:17
URL: http://www.stuterigryet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0