Jippi NY HAGE.....

Tro de eller ej men jag har fått byta hage :D Jag går nu i en mycke större hage utmed skogen så nu kan jag gå ner till granngården och hälsa på deras hästar:))
Ja sen igår den 15 sept så va Carro här o höll träning för Lina & Laika och då kom även Linnea & Tamara hit och skulle va med. Men ni ska inte tro att jag får vara med inte..... (nä du e alldeles för liten e va man får höra , men jag lovar att jag ska träna så jag oxå får va med nån gång)
Och jag börja med lite markarbete på lina över bommar efter att Carro åkt.
Jag ska kämpa och de gjorde jag idag för Lina & Sussie tyckte att jag skulle ta nåt litet skutt så då gjorde jag det

Sen brukar de se ut så här oxå med lite mys i stallet och borstar inte nån på mig så kliar dom stora hästarna mig istället <3 ja de va lite av vad som hänt sen sist nu blir det nog en el två vilodagar, ganska skönt men hoppas på lite stallmys ändå...

Ha de gott vi hörs <3 Esset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0