Jippi, jag fick nästan se grannens get i em :)


Ja så här såg de ut igår när jag stog o kika ut genom mitt fönster när Laika fick hoppa för Carro, hoppas att jag snart oxå får va me men jag får nog öva i lugn o ro innan de blir dax=)

Så var de då en ny dag med frukost på "sängen", sen ut i hagen i solen (fast jag stog i skuggan) o fundera på om de finns nån get hos grannen el .... sen var de dax för morgon fix de såg så himla inbjudande ut ja då fick ju den gamle mannen för sig att göra likadant
Ja sen har dagen gått o de har varit himla varmt idag så de blev en halv tunna vatten idag :)
men blev lovad nytt till imorgon så de e väl bara att hiva i sig...
Sent på em hörde jag nåt hos grannen o kan ni tänka er de finns en get :D då kom nån o öppna dörren till de lilla uthuset o därinne står en get men kunde inte se honom men jag kände LUKTEN:((
Jaja han visar sig väl nån dag..
men nu va de dax för mig att jobba =)) äntligen skulle JAG få va med,först höll Sussie mig när vi skritta första varvet för det va ett himla liv hos grannen med hundar o människor som gapa o körde med vinkelslip o sen klippte gräset men sen fick jag gå själv o de gick jättebra :)

Efter en stund fick jag börja springa som jag kallar de o de va helt ok riktigt kul så jag tänkte att kan Laika så kan jag o jag kunde gå riktigt fint jag me:) nä nu blir jag nog lite busig ja inte så att jag busa med skutt o så utan jag o Lina busa lite vi öva faktiskt lite extra när de ändå låg några grön svarta pinnar på marken JIPPI Carro snart vill jag va med,men fick då förklarat att det får nog dröja e tag:(
jaja jag får väl se o lära lite till o öva lite då o då.. men jag lovar jag ska oxå träna för Carro:)

Efter min tur me Lina på banan så fick jag komma ut i hagen igen en timme el så för Lina skulle ta en skrittrunda m Laika (o då passa jag på att äta lite mer gräs) sen kom Lina tillbaka  m Laika

Dax att gå in o få kvällsmat så var denna dagen slut ... Men vi hörs imorgon

Dom har faktiskt lovat att jag ska få komma ut på en tur imorgon, kan va kul me en skrittrunda o se hur de ser ut här bland stubb o andra vägar man kan gå på...

<3 Esset









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0