Hu vad de regna.........

Ja vakna som vanligt me halm upp över öronen :) Rätt som de va öppnades stalldörren o så tänkte jag nu kommer Sussie m frukost ....... men nej då de va inte Sussie utan Pelle som kom ut o fodra(tydligen så brukar han göra de berätta dom andra) Ja då va de lite andra rutiner... han ger inte i samma ordning som Sussie men de går väl bra de oxå.. sen dök Sussie upp för o kolla om vi fått mat =)) o de hade vi <3

Efter en timme som vanligt när vi ätit o vilat lite fick vi komma ut (till samma hage idag oxå) nån som har nåt förslag om hur jag kan smöra för Sussie så jag får byta hage:)

Jaja, dagen har varit lugn för idag är de vilodag =)

Men rätt som de är så öppnar sig himlen o jag menar verkligen öppna sig för fy vad de regna... men de va ganska mysigt ändå för de blåste inte så de kom rakt ner...
Sen blev de SOL jippi nu kan man kanske äta lite igen=) Bra för då fick vi va ute lite längre o torka ..
Sen stack Sussie iväg på nåt ärende skulle till nåt ställe som heter Frillestad o på vägen dit stanna dom på Rycketofta o hon kom hem med en ny grimma till mig<3 som jag ska ha i hagen =)))

Så in till kvällsmat o lugnet.

Hoppas att jag får jobba lite imorgon, sen tror jag vi skulle rida ut på lördag (om jag har tur kommer Niclas att följa med på Laika)

Nä nu jiter jag inte mer för de e ju faktiskt vilodag=))

Vilodag <3 <3 Esset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0