En erfarenhet rikare...........

Ja dagen börja som vanligt,nästan. Sussie såg ut som ett spöke när hon kom ut o fodra morron... va tydligen ganska dålig idag men när vi ätit o stått till oss en timme så lyckades hon ändå släppa ut oss i hagen skura tunnor o fylla vatten :)
Dagen har varit ganska lugn gått runt o tuggat lite här o där men nu tycker jag att jag ska få byta hage så jag får lite mer att tugga på. ( dom andra "tjockisarna" kan väl gå i min dom behöver inte så mycket.)
Jag får väl flörta me Sussie :))

Sen när de närma sig kväll så kom Lina o hämta mig för då skulle vi ut o titta på omgivningen.. ja de blev ingen som red utan Lina tog fram cykeln o en lång lina sen skulle hon cykla o jag gå vid sidan hm.. men efter att jag fattat vad jag skulle göra så bar de iväg ut på grusvägen, men där blev de stopp för jag tyckte bättre om gräset i vägkanten men det va inte populärt:( Så de va bara att snällt följa med på den lilla turen sen hem i hagen igen.

Sen fick dom stora hästarna fnatt Laika sprang som en toking innan Lina fick in henne o sen när hon va inne efter en ridtur så fick Lillis fnatt =O  han va helt galen bralla rundor o reste sig som han vore 2 men han e faktiskt 19 men ibland så undrar man.. att dom orka bättre gå o äta i lugn o ro:)

Nä nu har jag inget mer att säga såvi hörs imorrn:)

<3 Esset

Kommentarer
Postat av: Helen

Krya på dig Sussie!

Denna bloggen är absolut dagens höjdpunkt!!!

Kram Helen

2009-09-03 @ 10:09:35
URL: http://www.stuterigryet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0