Blåst och regn.....

Ja igår så hände inte så mycke förutom att de blåste så in i så Sussie tyckte att de va bäst att vila för de kunde ju komma nåt farande i luften och de e inte bra.... De blåste ner en stor gren över eltråden så jag kan förstå att hon inte ville att Lina skulle rida ...  =(
Ja sen kom ju Niclas oxå hit så han stog o busa lite me mig i boxen :D

Idag började de med en massa regn så vi fick va inne hela fm men de gjorde inte så mycke för då fick vi lite extra hö =))

Sen stack Sussie iväg m Pelle o kolla när Rasmus spela fotbollsmatch och när dom kom hem så va de MIN tur:) Jag,Lina och Sussie stack ut på stubben tur man inte hade hatt för då hade den flugit sin väg.... de blåste så in i men inte lika mycke som igår. Jag fick jobba lite och de va jobbigt efter ett tag... pust pust
Precis när vi skulle gå hem så börja de dugga, men vi han hem .... men de han inte Lina och Laika när dom var ute (hihi) dom va dyblöta när dom kom hem <3

Ha en bra lördagskväll för de ska vi ha ...
<3 Esset



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0