God Morgon

Ja sen vakna man imorse med halm i hela huvet, sovit som en prins:)
Sen blev det lite frukost då, lite havre m äpple o hö mums.. Kl 8.00 ca fick jag komma ut i hagen och trodde att jag skulle få se den omtalade geten men inte då solen sken o han va INNE ja sen fick vi komma in tidigt idag för det skulle bli hoppträning för Carro ( ja inte för mig , lite orättvist faktiskt, men jag kunde ialla fall stå o kika ut genom fönstret:) Men det gjorde inget alls för det REGNA :(

Lite kvällsborstning o mys blev de efter att Carro åkt o Lina varit inne o ätit.

Sen kom de in en konstig benig sak i stallet som matmor klättra upp på o då undra jag lite nyfiket vad gör du där uppe??

Men de fatta jag ganska snabbt för vet ni vad som kom ner ... jo mat .. hö i stora lass mums det va inte helt fel

Och nu e de snart dax för det här natthöt igen och det innebär att jag har varit här i drygt ett dygn (utan att få träffa den omtalade geten)  =O
Gonatt o sov gott för det ska jag , vi hörs imorgon








Kommentarer
Postat av: Helen

God morgon Esset!

Ser att du trivs, hoppas du är snäll mot dina nya människor.

Kram Helen

2009-09-01 @ 06:45:00
URL: http://www.stuterigryet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0